luni, 17 octombrie 2016

Schimbari, schimbari, schimbari...







Cand am infiintat blogul credeam ca oamenii au dreptul doar la franturi de fericire.Ei bine, asta era demult. Azi stiu cu siguranta un lucru: FERICIREA E O DECIZIE. De aceea am schimbat denumirea blogului. Fericirea e o stare pe care ti-o oferi sau nu, indiferent de circumstantele exterioare. Asta depinde foarte mult si cat de mult ne iubim pe noi insine, cat credem ca meritam si cat ne oferim. A nu lasa o situatie dificila sau o intamplare neplacuta sa-ti schimbe starea depinde numai de tine. Unii vor spune ca a trece indiferent peste toate denota nesimtire. Insa eu nu vorbesc aici despre indiferenta, ci despre acceptare. Accepta situatia asa cum este pentru ca nimic nu este intamplator, invata, recepteaza mesajul, dar nu te bosumfla; cu buna dispozitie orice problema pare mai usoara, si solutiile chiar apar rapid. Vorbesc aici despre atitudine pozitiva, incredere in noi si in faptul ca suntem iubiti.Multi stim toate lucrurile acestea, insa e mult mai usor sa ne punem fericirea in mainile altora. Fericirea vine dinauntrul fiecaruia, si pentru asta suntem responsabili fiecare in parte. Odata ce am inteles si ne asumam raspunderea, vom mai cadea din cand in cand pentru ca e natural. Important este sa ne ridicam, sa invatam, sa cerem ajutor si daca am ranit pe cei din jur in momentul cand ne-am dezechilibrat, sa avem puterea sa recunoastem si sa cerem scuze. In trecut nu recunosteam cand am gresit si NICIODATA  nu spuneam "iarta-ma". Aveam convingerea ferma ca voi decade in ochii celuilalt.
       Foarte important a devenit pentru mine in ultima vreme monitorizarea actiunilor si reactiilor mele, deasemenea si efectele acestora. Trebuie sa spun ca am facut descoperiri fantastice, si de asemenea imi dau seama cand ceva nu e bine si trebuie sa ma opresc. Uitandu-ma inapoi, ma intreb cum am trait cu mine in toti anii astia; imi dau seama cat de mult m-am schimbat intr-un timp atat de scurt, in mod constient si cat de mult mai am de lucru!
      Trecem chiar acum cu totii prin schimbari naucitoare si imbucurator este ca din ce in ce mai multi oameni se intorc catre ei insisi, si inteleg utilitatea acestui fapt. Cu toate acestea, mi-as dori sa fie si mai multi cei care constientizeaza ca puterea este in ei deoarece toti avem acea scanteie divina care ne ofera Iubirea, Adevarul, si Lumina.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu